Dr. Frank en het eiwit dieet bij Pauw & Witteman
Dokter Frank was bij Pauw & Witteman met een goed en duidelijk verhaal waarom een eiwitrijk dieet nou zo gezond en goed is om overgewicht te bestrijden en het jojo effect te voorkomen.
Wij van Protie dieet staan natuurlijk volledig achter dit dieet, eiwitrijk en koolhydraat arm, dit is een leefstijl die u uitstekend kunt aanleren na het afvallen met Protie dieet. We raden dan ook zijn kookboek aan.
Dr. Frank heeft zelf onderzoek gedaan bij de Twentse ziekenhuisgroep en bevestigd hiermee de wetenschappelijke onderzoeken van dr. George Blackburn aan de Harvard University. Hij maakt de verbluffende onderzoeksresultaten bekend bij Pauw & Witteman. 330 mensen deden mee aan het onderzoek gedurende een jaar. 1/3 eet de helft van hun normale portie, 1/3 is een tussengroep, eet minder en gezonder en 1/3 volgt een eiwitrijk en koolhydraatarm dieet. Na 3 maanden blijkt dat bij een zelfde calorie inname de groep met het eiwitrijk en koolhydraat arm dieet 4 kilogram meer is afgevallen! En bij nader onderzoek blijkt dat deze mensen ondanks de koolhydraat inname niet aankomen! Ze blijven beter op gewicht omdat hun spiermassa is toegenomen. Wij van Protie dieet hebben dezelfde ervaringen, we zien naast het forse gewichtsverlies, consequent de bloeddruk dalen en bloedsuikers stabiliseren.
Bij het Protie dieet neemt men 5 zakjes eiwitrijke en koolhydraat arme maaltijden per dag. Het extreem hoge eiwitgehalte en extreem lage koolhydraat gehalte is niet na te bootsen met normale voedingsmiddelen. Vandaar dat men met het Protie dieet erg snel afvalt, dit werkt zeer motiverend. Wij zien het dr. Frank dieet dan ook als een gezonde leefstijl nadat u het meeste overgewicht bent kwijt geraakt met het Protie dieet. Ook zijn de recepten van dr. Frank aan te raden vanaf de tweede fase van het Protie dieet.
Populariteit: 1%
Dit persbericht is geplaatst door Protie dieet.
-
Tonia www.lowcarbclub.nl
-
TimFit het Eiwitdieet
-
TimFit het Eiwitdieet