Digitaal Ondernemen 2.0

Na aanleiding van het interview http://bit.ly/gJKdZK
“Digitaal Kantoor in je broekzak” van Rob Lunenburg,

Aanvulling van digitaal ondernemen 2.0
Ondernemend en doelgericht kansen benutten.

Het internet heeft een extra dimensie aan merkenbeleid toegevoegd.
Een merk dat geen actieve digital branding strategie voert,
zal de concurrentieslag moeilijk kunnen overleven.

Binnen digital branding krijgen social media een steeds grotere invloed. Diverse initiatieven zoals Twitter, Hyves, LinkedIn en Facebook zijn de afgelopen jaren geintroduceerd en in rap tempo gegroeid tot belangrijke spelers in de markt.

Het voordeel van online ondernemen en digitaal multitasken is in een zeer korte tijd doelgerichte gasten direct te kunnen triggeren.
Collega bedrijven kunnen beter zien wat er gebeurd in hun branch.

Social media werk niet door het spammen van je reclames,maar ook social quote’s te plaatsen.(omgeving/ontwikkelingen/duurzaamheid/voorbereidingen/nieuws/dagelijkse dingen…)Zo is er ook een persoon in de ondernemer..!

Met vriendelijke groeten,

Patrick van den Berg
Recreatiepark De HeischeTip.

twitter.com/heischetip

banner Dienblad.jpg (509 KB)

banner Dienblad.jpg (509 KB)

banner Dienblad.jpg (509 KB)

banner Dienblad.jpg (509 KB)

ad.tip.png (643 KB)

ad.tip.png (643 KB)

ad.tip.png (643 KB)

ad.tip.png (643 KB)

Geef een reactie