Klanttevredenheidsonderzoek toont aan dat de opdrachtgevers van Connexie Payroll en Loonadministratie het payroll bedrijf zeer positief beoordelen.

De samenwerking met Connexie wordt, in het onderzoek onder 60 opdrachtgevers, beoordeeld met het cijfer 8.3. Klantvriendelijkheid, snelheid en accuratesse zijn in de ogen van de opdrachtgevers de grootste waarden van Connexie.

Opzet onderzoek
Vanuit interne behoefte voor continue optimalisatie is een kwalitatief onderzoek opgezet. Het onderzoek richt zich op de hoofdvraag “Hoe kan Connexie haar dienstverlening verbeteren om optimaal in de behoefte te kunnen voorzien van haar opdrachtgevers?”.

Door middel van persoonlijke gesprekken en enquêtes is onderzocht wat de huidige opdrachtgevers van de kwaliteit vinden van het payroll bedrijf op de hoofdonderdelen:
1. payroll servicing (applicaties en registratiesystemen);
2. klantcontact;
3. samenwerking en service.

Binnen elk onderdeel is kwalitatief ingegaan op subonderwerpen (9 in totaal), die beoordeeld zijn met een cijfer tussen 0 – 10. De opdrachtgevers hebben geen enkel aspect beoordeeld met een cijfer lager dan een 7,9.

Resultaten
Van de 9 subonderwerpen scoort Connexie op het onderdeel ‘connexie algemeen’ het beste, ruim 8,6. Hierbij is de kwaliteit, klantvriendelijkheid, snelheid en correctheid beoordeeld. De ‘minst hoge’ score is toebedeeld aan de overzichten op het account, ruim 8.0. In bijgevoegde afbeelding staan alle beoordelingen op een rij.

‘Het kan altijd beter’
Hoewel het gemiddelde cijfer voor zich spreekt, vindt Connexie dat het altijd nog beter kan. “We zijn zeer blij met deze uitkomst van het onderzoek. Connexie werkt continu aan het verbeteren van haar diensten, klantvriendelijkheid en payroll service. Vanuit dit onderzoek hebben we voldoende aanknopingspunten en inzichten gekregen om onze dienstverlening verder te optimaliseren.”

Het belangrijkste verbeterpunt voor Connexie is het uitbreiden van de overzichten voor opdrachtgevers. Uiteraard is het ook zaak voor Connexie Payroll en loonadministratie om de positiviteit onder de opdrachtgevers te waarborgen.

Over Connexie
Connexie is het toonaangevende bedrijf in de payroll branche. Connexie is sinds haar oprichting in maart 1998 landelijk actief en heeft namens diverse opdrachtgevers inmiddels zo’n 15.000 payroll krachten in dienst verspreid over geheel Nederland. Ze zorgt voor uw personeelszaken, zoals arbeidscontracten, salarisuitbetaling, premie- en belastingafdracht en administratieve begeleiding bij ziekteverzuim.

Voor meer informatie over dit onderzoek neemt u contact op met Connexie Payroll en Loonadministratie.