Consument neemt heft in eigen hand met wepurch.

PERSBERICHT – 26 juli 2012

Weg met de reclamefolders, creëer zelf korting.
Een nieuw initiatief genaamd wepurch zorgt ervoor dat we onafhankelijk worden van de reclamefolders, reclamestunts of een van de in vele omhulsels gegoten kortingacties. Dit zijn mooie lokkertjes, maar vaak zijn het net niet de producten die u op korte termijn graag zou willen aanschaffen.

Dit probleem behoort binnenkort tot de verleden tijd door wepurch.nl.
De basis van wepurch is simpel. Op wepurch.nl kunnen consumenten korting creëren op producten die ze ook echt willen aanschaffen. Of dit nu de nieuwe collectie van je favoriete kledingmerk, een nieuwe laminaatvloer of die mooie nieuwe auto die je overweegt aan te schaffen is, alles is mogelijk.

Hoe dan?
wepurch groepeer geïnteresseerden in een specifiek product of productgroep in groepen en zorgt ervoor dat deze de beste aanbieding krijgen. Aanbieders kunnen per opbod korting bieden voor deze groep mensen, de aanbieder die de hoogste korting biedt wint!
Hoe meer deelnemers in een groep, hoe hoger de korting zal zijn en hoe korter de looptijd van de collectieven. En bestaat er nog geen groep voor het product waar u korting op wilt hebben, dan kunt u deze zelf indienen. Met wepurch creëer je namelijk vraaggestuurd korting.

Nu is het uiteraard niet de bedoeling van de oprichters om alle reclamefolders de wereld uit te helpen, maar wel om consumenten bewust te maken dat ze op veel producten een betere korting kunnen creëren door samen te werken en elkaar te helpen. Door mee te doen help je namelijk niet alleen jezelf, maar ook andere mensen die eenzelfde product willen aanschaffen.
En ja, je wordt wel minder afhankelijk van reclameacties, je creëert ze namelijk zelf!

Kijk op wepurch.nl, meld je aan en creëer je eigen korting.

Voor extra informatie zie:

http://wepurch.nl/hoe-werkt-het

wepurch.
www.wepurch.com
www.facebook.com/wepurch
www.twitter.com/wepurch

Geef een reactie